X Zlot na 10-lecie Forum- Podkłodzkie okolice

Coś się gdzieś dzieje ciekawego? Jeżeli wiesz o jakiejś imprezie, sam ją organizujesz albo chciałbyś zorganizować - daj znać!
buba1
bardzo stary wyga
Posty: 3938
Rejestracja: 18-11-2008 10:01

X Zlot na 10-lecie Forum- Podkłodzkie okolice

Postautor: buba1 » 15-01-2014 15:00

Jako ze planowanie tegorocznego zlotu ugrzezlo w martwym punkcie to wrzucam info o innym wyjezdzie, ktory planujemy wraz ze znajomymi z forum eksploratorow.

Termin 7-9 marca 2014

Miejsce noclegow piatek/sobota i sobota/niedziela
-- Stodola w Międzygórzu
http://miedzygorze.republika.pl/index.htm

Zarezerwowalam noclegi w Stodole na 7-9 marca, poki co dla 10 osob ale jakby sie ilosc zmniejszyla lub zwiekszyla to tez bedzie ok
Cena od osoby 15 zl, spimy na wieloosobowej sali, lozka sa, pietrowe. Trzeba zabrac swoje spiwory. Bedziemy sami palic w kominku (cena opału juz jest w cenie) Jak ktos jest uzalezniony od łazienki to taki wynalazek tam tez wystepuje. Z Miedzygorza idzie sie do schroniska niebieskim szlakiem okolo 15-30 minut

Na sobote i niedziele mamy plany wycieczek po opustoszalych wioskach przy granicy np.

- okolice Kamieńczyka
http://dzikiesudety.blogspot.com/2013/0 ... czyku.html

- pozostalosci wsi Czerwony Strumien
http://pl.wikipedia.org/wiki/Czerwony_Strumie%C5%84

- okolice wiosek Niemojów, Lesica usianych ruinami starych domostw (kilka pierwszych zdjec w linkach jest zwykle z tych miejscowosci)
https://www.google.pl/search?q=niemojow ... 0&bih=1023

https://www.google.pl/search?q=lesica&c ... 0&bih=1023


Bardzo spodobal mi sie znaleziony gdzies na necie opis "Niemojów, miasteczko, a raczej odludzie na granicy polsko-czeskiej, gdzie gęstość występowania padalców na drogach jest większa niż liczba przejeżdżających tam samochodów."
Niestety jakos osttanio wylali tam paskudna nowa droge asfaltowa, ale moze zima nie bedzie to az tak bolalo :(

ruiny zamku Szczerba kolo Gniewoszowa
http://www.zamkipolskie.com/gniewosz/gniewosz.html

a niedaleko zamku Jaskinia Solna
http://www.magicznakotlinka.pl/index.ph ... nt&id=1713

Ale jak ktos ma plan swoich wycieczek to moze dolaczyc tylko na nocleg.


Jak ktos by sie chcial wybrac- dajcie znac cobym babce ze schroniska dala blizej terminu przyblizona liczbe ludziow chcacych sie wybrac.

Na dzien dzisiejszy jest 5 osob ktore zdeklarowaly ze sie wybieraja.
"ujrzalam kiedys o swicie dwie drogi, wybralam ta mniej uczeszczana - cala reszta jest wynikiem tego, ze ja wybralam.. "

na wiecznych wagarach od zycia...

Gryf
obieżyświat
Posty: 746
Rejestracja: 03-06-2006 10:45
Lokalizacja: Wrocław lub Ziemia Kłodzka

Postautor: Gryf » 15-01-2014 23:32

I ja wstępnie reflektuję. Buba, przypominam ci o Martwym Dziecku! :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Kotlina Kłodzka ≠ Ziemia Kłodzka! :)

www.bushcraft.pl

buba1
bardzo stary wyga
Posty: 3938
Rejestracja: 18-11-2008 10:01

Postautor: buba1 » 16-01-2014 06:39

Gryf pisze:I ja wstępnie reflektuję. Buba, przypominam ci o Martwym Dziecku! :mrgreen: :lol: :mrgreen:


Tym powieszonym z groty w Czechach gdzie sie mamy wybrac wiosna? :lol:
"ujrzalam kiedys o swicie dwie drogi, wybralam ta mniej uczeszczana - cala reszta jest wynikiem tego, ze ja wybralam.. "



na wiecznych wagarach od zycia...

Awatar użytkownika
baniak
wędrowiec
Posty: 487
Rejestracja: 05-09-2006 19:52
Lokalizacja: Śnieżnicka Kraina(Stronie Śląskie)

Postautor: baniak » 16-01-2014 10:22

I ja buba postaram się gdzieś tam Was złapać w drodze :lol:
Bo przecież będziecie w moich rodzinnych stronach :wink:
Wolne przewodnictwo-Śnieżnicka Kraina

Awatar użytkownika
Raubritter
stary wyga
Posty: 1860
Rejestracja: 26-01-2008 22:49
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Raubritter » 16-01-2014 23:08

Też bym się pisał, tylko za cholerę nie wiem, co ja będę robił w marcu. To jeszcze tyle czasu! :wink:

Awatar użytkownika
Pudelek
bardzo stary wyga
Posty: 3369
Rejestracja: 12-11-2007 17:06
Lokalizacja: Oberschlesien, Kreis Nikolei / Oppeln

Postautor: Pudelek » 17-01-2014 00:18

no właśnie - ponad półtora miesiąca to kupa czasu :)
"Szanowny Prezydencie. Błogosławione łono, które Ciebie nosiło i piersi, które ssałeś."

https://picasaweb.google.com/110344506389073663651

http://hanyswpodrozach.blogspot.com/

Awatar użytkownika
Michał
Moderator
Posty: 1911
Rejestracja: 15-12-2007 02:18
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Postautor: Michał » 17-01-2014 01:12

To wcale nie jest kupa czasu. Jak ktoś ma dużo obowiązków, musi wziąć urlop, a zależy mu na udziale w imprezie, to musi wiedzieć z odpowiednim wyprzedzeniem o terminie imprezy.

gar
stary wyga
Posty: 1481
Rejestracja: 29-01-2006 16:14
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postautor: gar » 17-01-2014 10:59

Półtora miesiąca to właściwie za moment. Są tacy którzy grafik mają rozpisany do końca roku (a nawet dalej).
Wszystko co piękne jest przemija, wszystko co piękne jest zostaje ...

Awatar użytkownika
Pudelek
bardzo stary wyga
Posty: 3369
Rejestracja: 12-11-2007 17:06
Lokalizacja: Oberschlesien, Kreis Nikolei / Oppeln

Postautor: Pudelek » 17-01-2014 13:25

punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ;) znam wielu takich, którzy nie mają pojęcia, co będą robić za miesiąc :D

jeżeli ktoś pracuje tylko w tygodniu to przecież nawet urlopu nie musi brać :)
"Szanowny Prezydencie. Błogosławione łono, które Ciebie nosiło i piersi, które ssałeś."

https://picasaweb.google.com/110344506389073663651

http://hanyswpodrozach.blogspot.com/

gar
stary wyga
Posty: 1481
Rejestracja: 29-01-2006 16:14
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postautor: gar » 17-01-2014 16:16

Pudelek pisze:jeżeli ktoś pracuje tylko w tygodniu to przecież nawet urlopu nie musi brać :)

Nie wszyscy mają tak dobrze :D
Wszystko co piękne jest przemija, wszystko co piękne jest zostaje ...

Awatar użytkownika
Pudelek
bardzo stary wyga
Posty: 3369
Rejestracja: 12-11-2007 17:06
Lokalizacja: Oberschlesien, Kreis Nikolei / Oppeln

Postautor: Pudelek » 17-01-2014 20:18

zatem w Twoim przypadku półtora miesiąca jest konieczne ;)
"Szanowny Prezydencie. Błogosławione łono, które Ciebie nosiło i piersi, które ssałeś."

https://picasaweb.google.com/110344506389073663651

http://hanyswpodrozach.blogspot.com/

gar
stary wyga
Posty: 1481
Rejestracja: 29-01-2006 16:14
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postautor: gar » 17-01-2014 20:28

Pudelek pisze:zatem w Twoim przypadku półtora miesiąca jest konieczne ;)

Problem polega na tym że w moim wypadku konieczne jest nie półtora miesiąca a półtora roku, w przypadku weekendów nawet to drugie nie daje pewności. :?
Wszystko co piękne jest przemija, wszystko co piękne jest zostaje ...

Awatar użytkownika
Michał
Moderator
Posty: 1911
Rejestracja: 15-12-2007 02:18
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Postautor: Michał » 17-01-2014 23:31

Tak wstępnie doszli uczestnicy: Eco i Michał.
Pozdrowienia z narady strategicznej "Operacja Dunaj" przy browarze w Kędzierzynie :lol:

Awatar użytkownika
Pudelek
bardzo stary wyga
Posty: 3369
Rejestracja: 12-11-2007 17:06
Lokalizacja: Oberschlesien, Kreis Nikolei / Oppeln

Postautor: Pudelek » 17-01-2014 23:47

Buba, a ile osób tam w ogóle wchodzi do spania?

a tak w ogóle, to chyba wam ceny nieco podnieśli w stosunku do tego co jest na stronie ;)
"Szanowny Prezydencie. Błogosławione łono, które Ciebie nosiło i piersi, które ssałeś."

https://picasaweb.google.com/110344506389073663651

http://hanyswpodrozach.blogspot.com/

buba1
bardzo stary wyga
Posty: 3938
Rejestracja: 18-11-2008 10:01

Postautor: buba1 » 18-01-2014 06:41

Pudelek pisze:Buba, a ile osób tam w ogóle wchodzi do spania?


Do spania na lozkach wchodzi 20. Potem na glebe

Pudelek pisze:a tak w ogóle, to chyba wam ceny nieco podnieśli w stosunku do tego co jest na stronie ;)


Bo to jest cena zimowa z wliczonym opałem
"ujrzalam kiedys o swicie dwie drogi, wybralam ta mniej uczeszczana - cala reszta jest wynikiem tego, ze ja wybralam.. "



na wiecznych wagarach od zycia...


Wróć do „Imprezy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość