Znaleziono 1970 wyników

autor: Raubritter
29-01-2008 17:38
Forum: Hyde Park
Temat: moze jakis dowcip :))))
Odpowiedzi: 447
Odsłony: 185951

Dobre, dobre... a co powiecie na to? Nowy Ruski siada przy stoliku w restauracji: - Kelner, jajka... - Służę: sadzone, na twardo, po wiedeńsku? - Podrap... Rozmawia młoda parka tuż po burzliwym seksie: - Kochanie, weźmiemy ślub? - Nie. Zdzwonimy się. Małgosia mówi do mamy: - Mamo, Jasio obgryza babc...
autor: Raubritter
29-01-2008 16:51
Forum: Turystyka - pieszo i ogólnie
Temat: Sudeckie zamki, ruiny, pałace
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 9649

Sudeckie zamki, ruiny, pałace

Witam! Tworząc ten temat chciałem Was zapytać, czy macie swoje ulubione zamki, jakieś ruiny lub pałace w Sudetach. Sam nie ukrywam iż w znacznej mierze interesuje się tymi zabytkami i to właśnie dzięki swoim mediewalnym zainteresowaniom odkryłem urok gór. Osobiście bardzo mi się podoba zamek Grodno ...
autor: Raubritter
29-01-2008 14:57
Forum: Relacje z wypraw
Temat: Kiedyś to były zimy :-)
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 17451

Śniegu że ho ho :) I pomyśleć że u mnie w Poznaniu to od początku zimy spadł tylko jeden raz, i to aż tyle że na drugi dzień po przyjściu dodatniej temperatury nie było po nim śladu :roll: Ciesze się przynajmniej że jak byłem w Orlickich w grudniu to mogłem się nim nacieszyć :) http://raubritter.fot...
autor: Raubritter
28-01-2008 22:03
Forum: Imprezy
Temat: Zlot forumowiczów forum.sudety.it
Odpowiedzi: 328
Odsłony: 106750

To w takim razie pod koniec kwietnia byłby ten zjazd, tak? Fajnie, mam nadzieję że wypali :)
autor: Raubritter
28-01-2008 21:26
Forum: Imprezy
Temat: Zlot forumowiczów forum.sudety.it
Odpowiedzi: 328
Odsłony: 106750

A z tego co czytam, to porządne z Was ludziska :wink:
autor: Raubritter
28-01-2008 21:25
Forum: Imprezy
Temat: Zlot forumowiczów forum.sudety.it
Odpowiedzi: 328
Odsłony: 106750

W sumie nowy tu jestem ale z chęcią się pisze na zlot - tam gdzie pije się piwo, jestem i ja!!! :lol:
autor: Raubritter
28-01-2008 20:08
Forum: Relacje z wypraw
Temat: Góry Bystrzyckie/Orlicke hory
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 7302

Hehe... gdy zajechaliśmy na miejsce śniegu było jak kot napłakał, to tu, to tam leżały małe grudki. Jednak na drugi dzień przed południem jak zaczęło sypać, to przestało trzy dni później. A najlepszy jest bajer taki, że jak zjechaliśmy z gór Bystrzyckim do Bystrzycy Kłodzkiej to po śniegu nie było p...
autor: Raubritter
28-01-2008 19:35
Forum: Relacje z wypraw
Temat: Góry Bystrzyckie/Orlicke hory
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 7302

autor: Raubritter
28-01-2008 19:27
Forum: Jedzenie!
Temat: Jak wykorzystać kociołek?
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 38893

A mi tam najbardziej smakuje smażona nad ogniskiem kiełbasa i ziemniaki z popiołu - bez żadnych kociołków i problemów i ich myciem :wink: Ewentualnie w kociołku mogę ugotować jajka na twardo. A tak całkiem serio serio to nie jestem specjalistą w gotowaniu, zadowalam się wsypanym do wody i zagotowany...
autor: Raubritter
28-01-2008 17:30
Forum: Turystyka - pieszo i ogólnie
Temat: Plany na nowy sezon
Odpowiedzi: 102
Odsłony: 40432

Toż to czysta przyjemność :) Zmęczenie chodzeniem po górach przynajmniej mi daje sporo satysfakcji... 8) Pamiętam jak zeszłej wiosny wraz z bliską memu serca osóbką w jeden dzień obeszliśmy kawał gór Sowich - wtedy jeszcze w byle jakich butach, z odciskami na nogach, z krwawiącymi piętami, głodni i ...
autor: Raubritter
28-01-2008 16:43
Forum: Turystyka - pieszo i ogólnie
Temat: Plany na nowy sezon
Odpowiedzi: 102
Odsłony: 40432

Chociaż Ty Satanie nieco dalej jeszcze masz :lol:
autor: Raubritter
28-01-2008 16:40
Forum: Turystyka - pieszo i ogólnie
Temat: Plany na nowy sezon
Odpowiedzi: 102
Odsłony: 40432

Heh... nie dziękuje nie z braku kultury, ale żeby nie zapeszać... :) Zresztą do lata jeszcze tak daleko... bliższy mi teraz właśnie jakiś weekendowy wypad, a okolice Poznania jakoś mnie nie pociągają :lol: (choć nie chce żebyście zrozumieli, że są brzydkie i nie mają uroku!) Najgorsze jest to, że je...
autor: Raubritter
28-01-2008 16:26
Forum: Turystyka - pieszo i ogólnie
Temat: Plany na nowy sezon
Odpowiedzi: 102
Odsłony: 40432

A racja, jam raubritter... nie masz nic piękniejszego jak widok zamku na szczycie góry lub skały jakiejś - zwłaszcza w Sudetach :) Szkoda tylko że wolnego czasu tak mało... a tyle jeszcze do ujrzenia! Dlatego mam nadzieje że wędrując tego lata szlakiem pana Orłowicza w pełni zadowolę swoje zamiłowan...
autor: Raubritter
28-01-2008 15:31
Forum: Turystyka - pieszo i ogólnie
Temat: Plany na nowy sezon
Odpowiedzi: 102
Odsłony: 40432

A ja już odliczam tygodnie do wymarszu szlakiem Mieczysława Orłowicza, już nie mogę się doczekać tych noclegów pod gołym niebem hehe :D A w między czasie to może chociaż na weekend w Bystrzyckie wyskoczę na wiosnę. Poza tym planuje zwiedzić latem też kilka ciekawych zamków w Czechach :) :) :) :)
autor: Raubritter
27-01-2008 11:41
Forum: Turystyka - pieszo i ogólnie
Temat: Główny Szlak Sudecki im. Mieczysława Orłowicza
Odpowiedzi: 46
Odsłony: 23396

Dzięki! :D Już zabieram się za szukanie i wertowanie podanych przez Ciebie linków, pozdrawiam! :)

Wyszukiwanie zaawansowane