Znaleziono 3960 wyników

autor: buba1
06-07-2018 17:16
Forum: Relacje z wypraw
Temat: "Kto nie ryzykuje szampana nie pije" czyli Pribałtika 2018
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 856

Re: "Kto nie ryzykuje szampana nie pije" czyli Pribałtika 2018

Łotwa wita nas kałużastymi drogami i zapachem palonych ziół. Jeden w swoim rodzaju zapach, taki gdy wrzuci sie do pieca stare, zeschniete i zakurzone bukiety. Dosc długo kluczymy szutrowymi drogami po polach i lasach w poszukiwaniu miejsca na biwak. Cien uszastego busia robi sie coraz bardziej smukł...
autor: buba1
04-07-2018 23:17
Forum: Relacje z wypraw
Temat: "Kto nie ryzykuje szampana nie pije" czyli Pribałtika 2018
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 856

"Kto nie ryzykuje szampana nie pije" czyli Pribałtika 2018

W tym roku kierunek Estonia. Zaraz po wjezdzie na Litwe kierujemy sie nad jezioro Dusia w poszukiwaniu jakiegos miejsca na biwak. Brzegi jeziora stwarzają pozory dosyc pustych i dzikich, jednak prawie wszystkie drogi zjazdowe sa zamkniete szlabanikiem z numerem telefonu. Pewnie mozna sie tam osiedli...
autor: buba1
04-07-2018 21:21
Forum: Relacje z wypraw
Temat: Przez Polske ku północy...
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 723

Re: Przez Polske ku północy...

W tym roku znow wyruszamy na polnocny wschod wiec mamy do przejechania całą Polske na ukos. Ostatnio bardzo nie lubimy dlugich tras po naszym kraju. Wszedzie na drogach tłum, rójka jakby wsadzic kij w mrowisko... Jadac przepisowo co chwile ma sie tira w zderzaku, ktory pufa, miga swiatłami a nieraz ...
autor: buba1
05-06-2018 17:35
Forum: Relacje z wypraw
Temat: Gdzieś na Dolnym Śląsku
Odpowiedzi: 117
Odsłony: 9199

Re: Gdzieś na Dolnym Śląsku

Pierwszy biwak wypada nam nad brzegami zbiornika Słup, utworzonego na rzece o malowniczej nazwie Nysa Szalona. https://4.bp.blogspot.com/-3soJpCQvGg4/Wv1k646gdNI/AAAAAAAAl30/HsgYsxHwuMYI7TZJl4AgiGGPIEPeOWhOACLcBGAs/s640/DSCN5338.JPG https://3.bp.blogspot.com/-7cgkZubl8GU/Wv1k60uRKNI/AAAAAAAAl34/awCp...
autor: buba1
17-05-2018 13:17
Forum: Relacje z wypraw
Temat: Gdzieś na Dolnym Śląsku
Odpowiedzi: 117
Odsłony: 9199

Re: Gdzieś na Dolnym Śląsku

Na początek dnia wita nas nietypowy objazd. Chwile rozwazamy sprawe ale ostatecznie postanawiamy z niego nie skorzystac ;) https://2.bp.blogspot.com/-UNKtL2If4pA/WuCacRmGVOI/AAAAAAAAlNQ/yiT1nOZhsrccDWapC0fvUW6eo0vVNPy_ACLcBGAs/s640/DSCN3411.JPG W Stryjnie mijamy pałacyk - zamieszkany. https://4.bp.b...
autor: buba1
11-05-2018 11:13
Forum: Rowerem
Temat: buba na rowerze
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 31068

Re: buba na rowerze

Dolnoślązak pisze:Ja ogólnie uważam to za ryzykowne, sama jazda po mieście rowerem jest ryzykowna a jeszcze jak widzę jak ulicami dzieci wożą, szczególnie w przyczepce. Przecież w razie najechania samochodu zostanie tylko miazga...


Ryzykowne i mało przyjemne! Co innego gdzies wsrod pustki na wybojach! :mrgreen:
autor: buba1
10-05-2018 21:58
Forum: Rowerem
Temat: buba na rowerze
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 31068

Re: buba na rowerze

Wioząc dzieciaka rowerem to ja sie najbardziej obawiam aut na drodze (zresztą jak jade sama to tez). I dlatego jak ognia unikamy asfaltowych drog. Lepiej pchac rower w piachu do pol koła albo gdzies miedzami niz jak cie o milimetry mijaja jacys wariaci!
autor: buba1
10-05-2018 21:53
Forum: Relacje z wypraw
Temat: Pagórkami wokół Jeleniej Góry
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 3398

Re: Pagórkami wokół Jeleniej Góry

Dzieki! w zyciu bym nie wpadła ze to napis ku czci drzewka i niemieckiego pokoju! :)
autor: buba1
10-05-2018 17:31
Forum: Rowerem
Temat: buba na rowerze
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 31068

Re: buba na rowerze

Dzis wycieczke zaczynamy od Lubowa. Gdy docieramy jest w miare wczesnie, wiec pod sklepem nikogo jeszcze nie ma. Zasiedlamy wiec podsklepową wiate. Fajne miejsce, obok stoi nawet murowany grill jakby kto lubił zakąszać na ciepło ;) Nie wiem czy nasza mieszanka lody + piwo + oranżada nie jest wybucho...
autor: buba1
10-05-2018 17:30
Forum: Rowerem
Temat: buba na rowerze
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 31068

Re: buba na rowerze

Ciekawe ile lat ma ten szyld? I jeszcze mala refleksja, tak patrzę co postój to piwko, wiem że poruszacie się głównie bocznymi drogami, ale nie boicie się że w razie czego będzie kłopot i to jeszcze w dodatku wieziecie dzieciaka? :wink: Ponoc juz prawka za jazde na rowerze po pijaku nie zabieraja :P...
autor: buba1
10-05-2018 17:24
Forum: Rowerem
Temat: buba na rowerze
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 31068

Re: buba na rowerze

Gosc z tego roweru byl jakis śliski. Lubie gadac z wariatami ale ten mi sie jakos wyjatkowo nie udał.... Buba, zasłonki PKP w Busiu robią robotę! Noooo :) Pozyskana w Gubinie, byla wcisnieta w kąt opuszczonej stacyjki jak szmata. Wyprana, wyprasowana znow stała sie zasłonką :) To bylo w 2011 roku, j...
autor: buba1
08-05-2018 09:44
Forum: Rowerem
Temat: buba na rowerze
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 31068

Re: buba na rowerze

Kolejnego dnia ruszamy z Majówki na południe. Mijamy Bieliszów, suniemy w strone wsi Smolne a asfalt nie chce sie skonczyc.. Tak to jest z dokladnoscią map - wedlug oznaczenia ta droga jest takiej samej jakosci co wczorajsze piachy! Co chwile mijamy poręby. Tu sosna, ktora nie wytrzymała samotnosci…...
autor: buba1
06-05-2018 19:55
Forum: Rowerem
Temat: buba na rowerze
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 31068

Re: buba na rowerze

W tym roku wyszło tak, ze na majówke mozemy poświecic tylko 4.5 dnia. Jechac wiec gdzies dalej, za granice, jest troche bez sensu. Pozostaje wiec cos wymyslic do zwiedzania w Polsce. Tylko czy jest szansa w tym terminie nie zostac zadeptanym, nie patrzec całymi dniami na kłębiący sie tłum? Trzeba wy...
autor: buba1
02-05-2018 23:12
Forum: Relacje z wypraw
Temat: Gdzieś na Dolnym Śląsku
Odpowiedzi: 117
Odsłony: 9199

Re: Gdzieś na Dolnym Śląsku

Kawałek dalej przemykamy przez Głębowice. Na wjezdzie wita budynek sporego klasztoru. https://3.bp.blogspot.com/-vcfOOFwR2VQ/Wt2aVIdZDKI/AAAAAAAAlIo/aejJVL6Tjq0ANlWlqPDRoM0LfZJj7L98QCLcBGAs/s640/DSCN3364.JPG W wiosce tej bylam juz dwukrotnie - w 2010 i 2012 roku. Jest tu spory park, w ktorym siedzą ...
autor: buba1
27-04-2018 15:56
Forum: Rowerem
Temat: buba na rowerze
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 31068

Re: buba na rowerze

Jest takie popularne powiedzenie: “Cudze chwalicie, swego nie znacie”. Moze byc ono mottem naszej ostatniej wycieczki. Czlowiek jezdzi i szuka ruin czy bunkrów dalekimi światami, jezdzi na drugi koniec Polski, zeby łazic po lasach za jakims starym betonem, szuka po Łotwie czy innej Ukrainie resztek ...

Wyszukiwanie zaawansowane