Znaleziono 4480 wyników

autor: buba1
15-01-2009 15:37
Forum: Turystyka
Temat: poradzieckie bazy w woj,. lubuskim i zachodniopomorskim
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 11938

do bornego sulinowa tez sie wybieram na tej wycieczce! acz slyszalam zle wiesci ze grodek -to opuszczone miasto z blokami mieli rozburzac..czy zdaze go zobaczyc??? dzieki ogromne za te pozostale namiary!! nigdy o nich nie slyszalam!! a widac warto :) a te wydmy i wrzosowiska w przemkowskim parku to ...
autor: buba1
15-01-2009 12:34
Forum: Turystyka
Temat: poradzieckie bazy w woj,. lubuskim i zachodniopomorskim
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 11938

poradzieckie bazy w woj,. lubuskim i zachodniopomorskim

na poczatku kwietnia planujemy sie wybrac na poszukiwanie poradzieckich baz, bunkrow, lotnisk i innych ruin w polnocno-zachodniej polsce m.in. planowane: http://www.miejsca.com/sulecin-baza/ http://www.miejsca.com/brzeznica/index.html http://www.miejsca.com/strzaliny.html jesli ktos z was ma jakies ...
autor: buba1
15-01-2009 11:21
Forum: Imprezy
Temat: II Zlot Forum Sudety.it
Odpowiedzi: 316
Odsłony: 165375

W sumie, gdyby było ciepło, to wiatowanie przez weekend w Kamiennych, nie koniecznie tylko nad Sokołowskiem, to niezły pomysł :!: niekoniecznie w tej, acz tak napisalam bo ta jest chyba moja ulubiona wiata :) ale tez bardzo mila jest ta na szczycie wielkiego stozka- blisko do wiezy i mozna czy noca...
autor: buba1
15-01-2009 10:26
Forum: Imprezy
Temat: II Zlot Forum Sudety.it
Odpowiedzi: 316
Odsłony: 165375

w cieplejsze dni to moze w kamiennych wiata nad sokolowskiem?? :)
autor: buba1
15-01-2009 10:25
Forum: Noclegi
Temat: schronisko pod łabskim szczytem
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 108630

coraz częściej dochodzę do wniosku, że lepiej iść na żywca, a nie próbować rezerwować. to samo było na Sowie - gdybyśmy nie dzwonili to po prostu byśmy przyszli i luzik, a tak się człowiek niepotrzebnie wkurzał niekompetencją obsługi. po tym jak mojego kumpla trzech łysych (pomocnicy obslugi) wynio...
autor: buba1
14-01-2009 22:16
Forum: Relacje z wypraw
Temat: beskid mały- potrójna, trzonka
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 7176

autor: buba1
14-01-2009 21:30
Forum: Noclegi
Temat: schronisko pod łabskim szczytem
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 108630

no wlasnie po przemysleniach nad zainstniala sytuacja tez mi sie wydaje ze trafilam w jakis zly moment...albo trafilam na inna pania... bo zwykle byla mila a przynajmniej zachowywala sie poprawnie... ale chyba odpuszcze sobie wyjazd w ten weekend :( bo jak ona nadal tam jest i ma zly humor? :( nie c...
autor: buba1
14-01-2009 06:52
Forum: Sekcja Industrialno-Kolejowa
Temat: PKP
Odpowiedzi: 1398
Odsłony: 716727

...a co uwazasz przez "zapach lat 80tych"?? bo brzmi ciekawie ... A chociażby te tzw kible, dechy brudne, podłoga zaświniona, ręczników brak, wody nie uświadczysz już na pierwszych kilometrach i ten szcztuczny zapach (takie białe kółko). Ponadto firaneczki na kółeczka, co to połowa jest urwana, zak...
autor: buba1
14-01-2009 06:44
Forum: Noclegi
Temat: schronisko pod łabskim szczytem
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 108630

no wlasnie ja tez nie... wlasnie zawsze slyszalam takie opinie jak twoja.. moze warto tam pojechac bez rezerwacji bo na obsludze sa same mile osoby a tylko przy telefonie czasami zdarzy sie jakas menda spoleczna :( tylko zawsze obawiam sie tego ze jak przyjde a miejsc nie bedzie to nas nie wpuszcza....
autor: buba1
13-01-2009 18:06
Forum: Sekcja Industrialno-Kolejowa
Temat: PKP
Odpowiedzi: 1398
Odsłony: 716727

rozumiem cie satan, ze jak glupia baba sie pomylila i musiales wiecej placic albo jak 9 godzin gdzies czekales to w zlosci klimat niestety zdycha :( ja tez pamietam ze nie do radosci mi bylo jak spoznilam sie na przesiadke i musialam jechac tlk kupujac nowy bilet, albo jak przez blad pani w kasie w ...
autor: buba1
13-01-2009 17:17
Forum: Noclegi
Temat: schronisko pod łabskim szczytem
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 108630

schronisko pod łabskim szczytem

kiedys rozmawiajac z jakas ekipa dowiedzialam sie od nich ze ponoc jednym z najsympatyczniejszych schronisk w karkonoszach jest schronisko pod łabskim szczytem, ich opowiesci o tym miejsc, panujacym tam klimacie wydawaly sie zachecajace, ze nie ma pradu, ze turystyczna atmosfera, ze jedyne karkonosk...
autor: buba1
13-01-2009 07:00
Forum: Sekcja Industrialno-Kolejowa
Temat: PKP
Odpowiedzi: 1398
Odsłony: 716727

Hm...i nikt po miom zacnym poście nie zrugał PKP...jestem zawiedziony :lol: Widać trafiłem na najtwardszych z twardych. :o Bo my, jak skorzystamy z usług PKP i cało dojedziemy do celu, to wtedy na nowo zauważamy sens życia, dostrzegamy pozytywne chwile codzienności, cieszymy się chwilą i czujemy si...
autor: buba1
12-01-2009 18:17
Forum: Sekcja Industrialno-Kolejowa
Temat: PKP
Odpowiedzi: 1398
Odsłony: 716727

884 - Hutnicza (Góry Orlickie) Moim zdaniem czekanie na stacji kolejowej w Polsce na pociąg nie ma nic magicznego. Stacje są zdewastowane, śmierdzą moczem - to nie jest przyjemne. Przykro mi że tak uważasz. Nie czujesz tej magii - trudno, może kiedyś ... Stacje w Polsce wyglądają najoględniej mówią...
autor: buba1
08-01-2009 09:40
Forum: Sekcja Industrialno-Kolejowa
Temat: PKP
Odpowiedzi: 1398
Odsłony: 716727

Michał pisze: Coś jest romantycznego w tej toczącej się kupie żelastwa, jakaś dusza gra w stukocie kół, i wypasione auto ani klimatyzowany bus tego nie zastąpią.



o jak fajnie napisane!!! tak, tak, zdecydowanie tak!!! :D lepiej nie mozna bylo tego ująć :)

Wyszukiwanie zaawansowane