Spotkanie w Uvalnie (Czechy)

Coś się gdzieś dzieje ciekawego? Jeżeli wiesz o jakiejś imprezie, sam ją organizujesz albo chciałbyś zorganizować - daj znać!
Awatar użytkownika
olo23333
obieżyświat
Posty: 766
Rejestracja: 01-03-2009 14:32
Lokalizacja: Zdzieszowice

Spotkanie w Uvalnie (Czechy)

Postautor: olo23333 » 21-10-2013 08:19

Moze jakieś spotkanie zlotowe lub mini zlotowe zanim śnieg spadnie?
Co myślicie?
Pzdr

buba1
bardzo stary wyga
Posty: 3983
Rejestracja: 18-11-2008 10:01

Postautor: buba1 » 21-10-2013 15:19

ja jestem za!
"ujrzalam kiedys o swicie dwie drogi, wybralam ta mniej uczeszczana - cala reszta jest wynikiem tego, ze ja wybralam.. "

na wiecznych wagarach od zycia...

Awatar użytkownika
Michał
Moderator
Posty: 1922
Rejestracja: 15-12-2007 02:18
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Re: Spotkanie

Postautor: Michał » 22-10-2013 00:04

olo23333 pisze:Moze jakieś spotkanie zlotowe lub mini zlotowe zanim śnieg spadnie?
Co myślicie?


Myśleliśmy, nawet podjęliśmy kroki w sprawie 2 wycieczki SIK na jesień, ale niestety, pewna zacna firma z Głubczyc odpowiedziała nam odmownie, mamy na tapecie inną zacną firmę, ale w miedzyczasie drugi moderator SIK zaginął bez wieści i nie wiem, co załatwił. :? W czwartek spróbuję ruszyć ten temat, może wypali na listopad.

Awatar użytkownika
olo23333
obieżyświat
Posty: 766
Rejestracja: 01-03-2009 14:32
Lokalizacja: Zdzieszowice

Postautor: olo23333 » 24-10-2013 14:12

Myślałem bardziej o spotkaniu w jakimś schronisku gdzieś w górkach nawet bardzo myślałem o Zygmuntówce :)
Ale jak wypali coś SIKowego czemu nie :)

Awatar użytkownika
bartekbartek
turysta niedzielny
Posty: 8
Rejestracja: 04-09-2013 12:28
Lokalizacja: Kraków

Postautor: bartekbartek » 25-10-2013 11:42

Piszę się! ;)

Waldi 449
podróżnik
Posty: 199
Rejestracja: 12-12-2009 22:24
Lokalizacja: Nowa Ruda

Postautor: Waldi 449 » 28-10-2013 17:57

OLO dobrze myślisz,tylko aby wartko póki pogoda dopisuje ....dawno tak ciepłej jesieni nie było ...
życie jest piękne ale jest tylko jedno...

Awatar użytkownika
olo23333
obieżyświat
Posty: 766
Rejestracja: 01-03-2009 14:32
Lokalizacja: Zdzieszowice

Postautor: olo23333 » 29-10-2013 11:54

Myślałem o 9-10.11 :)

Awatar użytkownika
Michał
Moderator
Posty: 1922
Rejestracja: 15-12-2007 02:18
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Postautor: Michał » 29-10-2013 17:52

olo23333 pisze:nawet bardzo myślałem o Zygmuntówce :)


Wejdą i przeczytają kilka działów wyżej.

http://forum.sudety.it/viewtopic.php?t=4102

buba1
bardzo stary wyga
Posty: 3983
Rejestracja: 18-11-2008 10:01

Postautor: buba1 » 06-11-2013 09:40

Moze Łomniczka? Niewiele juz takich schronisk pozostalo.. A w paru miejscach juz czytalam i slyszalam ze tam jeszcze mozna poczuc wspomnienie dawnych schronisk sprzed ery pensjonatow... warto by lapac okazje poki jest bo pewnie i tam sie z czasem zmieni
http://forum.sudety.it/viewtopic.php?p=46603#46603

Ja sie tam napewno tej zimy wybieram, a w milym towarzystwie zawsze by bylo weselej!
"ujrzalam kiedys o swicie dwie drogi, wybralam ta mniej uczeszczana - cala reszta jest wynikiem tego, ze ja wybralam.. "



na wiecznych wagarach od zycia...

Leuthen
stary wyga
Posty: 1612
Rejestracja: 04-07-2011 09:14
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Leuthen » 07-11-2013 12:53

Nie wiedziałem, że w schornisku "Nad Łomniczką" udzielają noclegów na glebie (wyczytane w podanym przez bubę linku). Sądziłem, że brak noclegów w tym obiekcie jest "totalny". A opinię o właścicielach potwierdzam :)

buba1
bardzo stary wyga
Posty: 3983
Rejestracja: 18-11-2008 10:01

Postautor: buba1 » 07-11-2013 19:34

Leuthen pisze:Nie wiedziałem, że w schornisku "Nad Łomniczką" udzielają noclegów na glebie (wyczytane w podanym przez bubę linku). Sądziłem, że brak noclegów w tym obiekcie jest "totalny". A opinię o właścicielach potwierdzam :)


wiesz co, w zrodlach oficjalnych niby pisze ze noclegow brak.. ale w ostatnim roku juz chyba z 4-5 roznych zrodel slyszalam ze tam ludzie spali i sobie chwala! :D (dwie osoby spotkane osobiscie, 2-3 informacje wyczytane na necie

(ale moze mi nie ma co wierzyc- ja zostalam milo przyjeta na Okraju i mam stamtad fajne wspomnienia wiec moze ja zyje w jakiejs innej czasoprzestrzeni :lol: :lol: :lol: :wink: :wink: :wink:
"ujrzalam kiedys o swicie dwie drogi, wybralam ta mniej uczeszczana - cala reszta jest wynikiem tego, ze ja wybralam.. "



na wiecznych wagarach od zycia...

Leuthen
stary wyga
Posty: 1612
Rejestracja: 04-07-2011 09:14
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Leuthen » 07-11-2013 19:42

buba1 pisze:zostalam milo przyjeta na Okraju i mam stamtad fajne wspomnienia wiec moze ja zyje w jakiejs innej czasoprzestrzeni :lol: :lol: :lol: :wink: :wink: :wink:

Myślę, że w tej sytuacji niektórzy mogliby zacytować Twoją wypowiedź w "moim" wątku na forum NPM ("Księga niewykorzystanych komentarzy"), a mianowicie:
Jakos nie kumam tego poziomu abstrakcji....
:D :lol: :) :wink:
PS Ja również mam same miłe wspomnienia ze schroniskiem na przełęczy Okraj, a bywałem tam wielokrotnie (także nocując), więc też chyba funkcjonuję w świecie równoległym do znanego ogółowi :P

buba1
bardzo stary wyga
Posty: 3983
Rejestracja: 18-11-2008 10:01

Postautor: buba1 » 07-11-2013 20:20

Leuthen pisze:[
Jakos nie kumam tego poziomu abstrakcji....
:D :lol: :) :wink:


Widze ze ci sie spodobalo! :lol: :lol: :lol: :lol:
"ujrzalam kiedys o swicie dwie drogi, wybralam ta mniej uczeszczana - cala reszta jest wynikiem tego, ze ja wybralam.. "



na wiecznych wagarach od zycia...

Awatar użytkownika
Raubritter
stary wyga
Posty: 1880
Rejestracja: 26-01-2008 22:49
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Raubritter » 07-11-2013 21:05

To może jakaś ankieta z potencjalnymi datami spotkania i wybierzemy tą najbardziej pasującą? :wink:
Opatrz jeno – rzekł Szarlej, zatrzymując się. – Kościół, karczma, bordel, a w środku między nimi kupa gówna. Oto parabola ludzkiego żywota.

Awatar użytkownika
Pudelek
bardzo stary wyga
Posty: 3414
Rejestracja: 12-11-2007 17:06
Lokalizacja: Oberschlesien, Kreis Nikolei / Oppeln

Postautor: Pudelek » 07-11-2013 21:12

buba1 pisze:wiesz co, w zrodlach oficjalnych niby pisze ze noclegow brak.. ale w ostatnim roku juz chyba z 4-5 roznych zrodel slyszalam ze tam ludzie spali i sobie chwala! :D (dwie osoby spotkane osobiscie, 2-3 informacje wyczytane na necie


no tak, ale spać tam, bo wypadło, a planować zlot to chyba co innego... jak im by się zwaliło 15 osób z hasłem "przecież tu można nocować na glebie" to nie wiem czy by byli tak szczęśliwi... więc nie wiem czy naprawdę jest rozsądne organizować spotkanie w miejscu, gdzie oficjalnie nocować nie ma możliwości :P
"Szanowny Prezydencie. Błogosławione łono, które Ciebie nosiło i piersi, które ssałeś."

https://picasaweb.google.com/110344506389073663651

http://hanyswpodrozach.blogspot.com/


Wróć do „Imprezy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości