Prośba !!!

Wszystko co niezwiązane z górami i turystyką
Awatar użytkownika
Satan
bardzo stary wyga
Posty: 2365
Rejestracja: 13-02-2006 21:25
Lokalizacja: Gdańsk

Prośba !!!

Postautor: Satan » 12-01-2009 22:57

I to niecodzienna...

Idzie o to, że ja zbieram pieczątki w górskich wojaży.
Z ostatniego wypadu w Bialskie mam dwie:
1. z czeskiego schroniska Paprsek
2. i z Twierdzy Kłodzkiej...


...a właściwie miałem dwie, bom jedną posiał w pociągu (cholerne PKP :lol: ). Zawsze zbieram do specjalnego zeszytu, ale do twierdzy go nie zabrałem i miałem na kartce..

I moja prośba jest taka - jak ktoś będzie w Twierdzy, to proszę zebrtać pieczątkę na czystej białej kartce i przesłać mi do domu, ok? :lol: :lol:

Naprawdę będę wdzięczny.
Oczywiście koszta koperty i znaczka zwracam!!
Należy przestrzegać przepisów BHP...zwłaszcza na kolei.

Awatar użytkownika
tomuch
obieżyświat
Posty: 537
Rejestracja: 02-05-2007 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: tomuch » 12-01-2009 23:24

będę pamiętać ;)
Oko wszystko widzi

W góry, w góry miły bracie!
Tam przygoda czeka na Cię!

http://www.picasaweb.google.pl/tomuch.be

mateuszkz
podróżnik
Posty: 101
Rejestracja: 27-10-2008 11:53
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki\Wrocław

Postautor: mateuszkz » 12-01-2009 23:46

Fajny patent z tymi pieczatkami. Na ten weekend byłem na Biskupiej Kopie i stwierdziłem, że warto zbierac pieczatki z wędrówek górskich. Co do zeszytu to w najblizszych dniach dobie go załozę ;)
http://rallyonline.pl/g.php?1&pg_[search]=autor&pg_[keyword]=Mateja%20Mateusz

Awatar użytkownika
wirek
stary wyga
Posty: 1927
Rejestracja: 12-09-2004 21:43
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: wirek » 13-01-2009 07:07

Ja z takim sentymentem podchodzę do książeczek GOT i OTP. Zbierałem punkty do połowy lat 80-tych i teraz to jest fajny pamiętnik.

Awatar użytkownika
kamil756
wędrowiec
Posty: 255
Rejestracja: 16-11-2007 20:20
Lokalizacja: Lądek Zdrój

Postautor: kamil756 » 13-01-2009 14:16

ja zbieram pieczątki do książeczki GOT, jedynie dla siebie, nie dla odznak. Na biskupiej Kopie mają baaardzo dużo tych pieczątek :D
"O jak dobrze nam zdobywać Góry";]

Awatar użytkownika
Syrioosh
wędrowiec
Posty: 315
Rejestracja: 16-01-2007 13:09
Lokalizacja: Nowa Ruda/Wałbrzych

Postautor: Syrioosh » 13-01-2009 15:42

Satan mamy podobne hobby :)
Ja pieczątki zbieram do książeczek GOT zapełniłem ich juz 10.

Moje zbiory można zobaczyć na stronie

http://www.stemple.friko.pl/

kilkanaście stempli w tym kilka z Gdańska czeka jeszcze na zeskanowanie i wstawienie na strone.

W niedziele planuje jechać w Góry Orlickie i będę w Kłodzku jeśli będę miał na tyle czasu żeby iść na twierdzę to załatwię Ci tą pieczątkę.
Na wysoką wchodzę górę, na najwyższy idę szczyt...

Góry, górki i pagórki

http://picasaweb.google.pl/Syrioosh

Awatar użytkownika
Satan
bardzo stary wyga
Posty: 2365
Rejestracja: 13-02-2006 21:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: Satan » 13-01-2009 16:14

Byłbym zobowiązany! :lol:

Ale oczywiście nic na siłę. :D
Należy przestrzegać przepisów BHP...zwłaszcza na kolei.

rufuskwz
łazik
Posty: 59
Rejestracja: 18-11-2008 11:46
Lokalizacja: Szczecin

Nie tylko pieczątki można zbierać

Postautor: rufuskwz » 01-02-2009 12:48

Ja też mam bzika pieczątek potrafię nieźle nadrobić drogi żeby jakąś zdobyć, ale wlepiam je tylko li wyłącznie w mapy, kupuje zawsze dwie, jedną na szlak (najlepiej laminat) i jedną na pieczątki, ale jako stary numizmatyk zbieracz staroci, polecam Wam inne po za pieczątkami pomysły na Górskie kolekcje. Ja ostatnio kupuje różnego rodzaju wpinki takie na szpilach i klamrach, trafiłem kilka sztuk z lat 80 jeszcze z bierutowicami i podaną wysokością Śnieżki 1605 m. na życzenie prześle fotki. Bardzo ciekawe są stare czarno białe pocztówki, te przedwojenne wcale nie są drogie, a naprawdę mają dużo uroku.
Te krzyże drewniane te groby nieznane, kazały na wziąć broń do ręki - napis z tablicy pamiątkowej poświęconej żołnierzom AK, wiszący w kościele w Karpaczu


Wróć do „Hyde Park”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości