Góry Bialskie i Złote

Coś nie działa? Jakieś pytania? A może masz jakieś propozycje co do nowych działów forum?
przemolla
tramp
Posty: 40
Rejestracja: 20-04-2015 02:01
Lokalizacja: dziki zachód

Góry Bialskie i Złote

Postautor: przemolla » 03-08-2015 18:52

Witam po raz kolejny Szacowne Grono! Mam takie małe pytanko... dokąd? Żeby Was nie rozsierdzić to się wytłumaczę. W Sudety jeżdżę od początku lat osiemdziesiątych... głównie Karkonosze, Izery, Góry Kamienne, Kaczawskie i Rudawy Janowickie. Kiedyś głównie zimą... teraz wczesna wiosną i późną jesienią.Wiosna, lato i początek prawdziwej jesieni rezerwowałem na Beskidy. W tym roku nie wyszło i ostatni tydzień września chcę spędzić w okolicach Nowego Gierałtowa. Ostatni raz byłem w tamtych stronach na przełomie lat 80/90, a po tych górkach chodziłem kiedy na Puchaczówce jeszcze stała chatynka. Trochę boję się zderzenia wspomnień z rzeczywistością, ale studiując mapę wybrałem okolice Gierałtowa. Jestem świadom co można tam zobaczyć i gdzie iść, bo trochę się obczytałem, ale nie ma jak to zapytać się kogoś, które trasy poleca i dlaczego. Chodzę raczej wolno, lubię się porozglądać, coś zwiedzić i będę miał możliwość podjechania do miejsc bardziej oddalonych od miejscowości w której będę stacjonował. Czy ktoś coś z serca poleci? :lol:
ps. sorry z roztargnienia napisałem nie w tym dziale... jeśli Moderator mógłby przenieść ... byłbym wdzięczny...

hm0
wędrowiec
Posty: 497
Rejestracja: 26-02-2011 10:13

Postautor: hm0 » 04-08-2015 06:32

Hranicky, Borówkowa Góra z wieżą, Dolina Lądeckiej do Paprseka, Czernica z wieżą - to kilka propozycji. Nie napisałeś, gdzie chodziłeś wcześniej, ale obecnie na pewno jest lepiej niż w latach 80-tych.:)

Awatar użytkownika
Zły Marcin
obieżyświat
Posty: 864
Rejestracja: 19-07-2013 07:10
Lokalizacja: W-w

Postautor: Zły Marcin » 04-08-2015 10:48

Dorzucam: Smrek, Puszczę Śnieżnej Białki, ewentualnie skok do Leśni Baru w Rychlebach :wink:

przemolla
tramp
Posty: 40