Czy Kolej Doliny Bobru umrze w 105. rocznicę istnienia?

Technika w Sudetach - zabytkowa jak i całkiem współczesna, ale przede wszystkim kolejowa
Fadel
obieżyświat
Posty: 981
Rejestracja: 27-05-2009 20:17

Postautor: Fadel » 10-04-2014 15:57

Hazmburk pisze:Światełko w tunelu:

" Dyrektor Departamentu Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego nie posiada jednak takich informacji. - Do chwili obecnej nie otrzymaliśmy żadnych informacji ze strony PKP o fizycznej likwidacji torów na linii kolejowej 284 na odcinku Jerzmanice Zdrój – Lwówek Śląski. - oznajmił pan Wojciech Zdanowski."



:roll:

No to niech ruszy tyłkiem:

http://nickt.pl/wiszace-tory/

http://www.youtube.com/watch?v=IN3VHiKMJT4

Awatar użytkownika
Hazmburk
stary wyga
Posty: 1057
Rejestracja: 19-11-2012 21:51

Postautor: Hazmburk » 10-04-2014 17:07

Fadel pisze:No to niech ruszy tyłkiem

Tylko kto ma to zrobić, jak nikt o tym nie wie?

"W marcu 2014 podczas próby uzyskania dokładniejszych informacji w Zakładzie Linii Kolejowych PLK w Wałbrzychu, w rozmowie telefonicznej z Panem dyrektorem Mirosławem Grabińskim dowiedzieliśmy sie, że gospodarz infrastruktury nic nie wie na temat osunięcia ziemi i podmycia torów i nie ma czasu rozmawiac na ten temat.

Władze gminy Złotoryja również twierdzą, że nie posiadaja zadnej wiedzy na temat podmytego torowiska."

Fadel
obieżyświat
Posty: 981
Rejestracja: 27-05-2009 20:17

Postautor: Fadel » 10-04-2014 17:12

Oj biedaczyska, nie wiedzą, 5 lat to za mało, by się dowiedzieć.
Za to kiedy wypłata wiedzą znakomicie.


W rozmowie z sołtysem miejscowości Jerzmanice dowiedzieliśmy się, że podmycie torowiska nie nastąpiło jednorazowo a miało miejsce na przestrzeni lat od około 2000 roku. Systematycznie, najczęsciej w sierpniu rzeka podmywa zarówno torowisko jak i most obok. Lokalne władze występowały do PKP o zabezpieczenie obiektów, ponieważ stanowią zagrożenie dla życia i zdrowia szczególnie miejscowej młodzieży, która spędza tam czas a latem nawet skacze do wody z torowiska i mostu. Zarządca obiektu nie podejmuje jednak żadnych działań tłumacząc się brakiem środków na ten cel.


Coś tu się nie klei. Czyżby na tą trasę też zakupili "Pendolino"?

Awatar użytkownika
Hazmburk
stary wyga
Posty: 1057
Rejestracja: 19-11-2012 21:51

Postautor: Hazmburk » 25-04-2014 20:53

"Agnieszka Zakęś, Z-ca Dyrektora Departamentu Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego:

- Doceniając wagę połączenia jako istotnej dla regionu atrakcji turystycznej, oraz celem zapobieżenia dewastacji i likwidacji linii, Województwo ujęło w Planie Połączeń na 2014/15 dwie pary pociągów weekendowych sezonowych (w soboty i w niedziele w okresie 10.I-15.III; 25.IV-25.X oraz 1., 6.I, 1.V, 4., 5.VI). Z uwagi na już notowany b. wysoki deficyt połączenia (pokrycie kosztów wpływami z biletów 10%, frekwencja średnio 16 osób) nie istnieją przesłanki które przemawiałyby za uruchamianiem pociągów częściej lub w większym zakresie."

http://www.lwowecki.info/pl/706/59/c/to ... oniec.html


Słyszałem jednakże plotki, że PLK nie zgodziła się na zaproponowany przez województwo rozkład jazdy 2014/15. Zapewne więc można spodziewać się wkrótce kolejnych informacji w tym temacie.


Wróć do „Sekcja Industrialno-Kolejowa”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość