Strona 1 z 1

: 15-01-2011 21:27
autor: Yagi
A jest jakiś konkrety powód dla którego nie podajesz o jakie buty chodzi i w jakim sklepie zostały zakupione??. Uważam że takie działania producentów oraz sklepów powinny być opisywanie dokładnie żeby ustrzec innych. Ja miałem podobny przypadek z Campusem i kurtką kupioną w HighLand w Wałbrzychu. Tak się zaciąłem że w końcu zwrócili mi pieniądze za kurtkę, ekpertyzę, koszty transportu. Była to pierwsza i ostatnia rzecz Campusa jaką posiadałem. Osobiście uważam że ta firma to jakaś porażka ale o tym przekonałem się dopiero po tej akcji z kurtką i czytając fora internetowe.

reklamacje

: 16-01-2011 10:52
autor: azja
Ja np. miałem namiot campusa służył fajnie ale do końca gwarancji.Zaraz po skończeniu jej przy stawianiu tropik mi się rozleciał w rękach tego badziewia i ich produktów już nie kupię nigdy.Widuję ludzi z ich plecakami np. ale wolę nie kupować są inni lepsi.